Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Sociologia de l'engany i de l'autoengany

  • Autores: Salvador Cardús i Ros
  • Localización: Papers: revista de sociología, ISSN-e 2013-9004, ISSN 0210-2862, Nº 59, 1999, págs. 21-23
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • El principal problema de la sociologia és l'excés d'informació amb què s'ha de tractar, no pas l'escassetat. Així, doncs, les epistemologies adequades a l'escassetat d'informació tals com la indiciària, proposada per Carlo Ginzburg, no resolen els problemes suscitats per la sociologia. En la seva exposició, l'autor proposa una epistemologia de la paradoxa que permeti donar resposta a l'anàlisi sociològica de l'engany i l'autoengany, del món que es dóna per descomptat, a l'evidència i a la confusió, a la confiança i el recel, a la memòria i l'oblit, a l'humor, a les passions i als sentiments.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno