Ayuda
Ir al contenido

El "performance" com a eina de redefinició del teatre escolar

  • Autores: Dídac Botella i Mestres
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 381, 2012, págs. 42-47
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Aquest article presenta el performance com una alternativa metodològica eficaç per redefinir el teatre escolar i resoldre diverses problemàtiques associades amb les pràctiques teatrals realitzades al centre docent. Hi ha unes limitacions inherents al teatre escolar tradicional, cal resoldre-les per tal d'aconseguir que sigui un metode educatiu que ajude tot l'alumnat a desenvolupar-se socialment i personal, amb plenitud. Ho exemplifiquem amb !'experiencia feta al CEIP Covalta.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno