Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprendendo a valorar os recursos hídricos: experiencia de introdución do tópico da xestión da auga nunha secundaria mexicana a partir da xeomática

  • Autores: Tania Morales Reynoso, Emmanuelle Quentin, Minerva Manzanares Ramírez
  • Localización: AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, ISSN 1887-2417, Nº. 9-10, 2010 (Ejemplar dedicado a: Traballo en rede desde a educación ambiental), págs. 141-155
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • Learning to appreciate water resources: the experience of introducing the topic of water management into a Mexican secondary school based on geomantics
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      A xestión integrada da auga (XIA) é o medio mediante o cal actualmente se trata a problemática relacionada co recurso hídrico, como un proceso holístico para unha solución global do seu uso, cantidade, distribución e decisións ao respecto. Por iso, a introdución dos seus conceptos desde unha idade temperá é vital como parte da toma de conciencia e a súa proxección a longo prazo. Neste sentido, presentamos os resultados do ensino da XIA no nivel medio básico apoiándose nos Sistemas de Información Xeográfica (SIX) como principal ferramenta didáctica, dentro dunha Escola Secundaria do Estado de México, tratando desde a súa implementación, desenvolvemento, resultados e propostas para os profesores que traballen coa área, como son: Xeografía, Ecoloxía, Educación Ambiental, desenvolvemento sustentable ou demografía.

    • English

      The subject of water has led the worldwide population to awaken to the issue of liquid's scarcity throughout the world, and how day by day it worsens, leading this problem to be seriously investigated. The integrated management of water has been the way for her issue, insufficiency and distribution within the holistic process in a global solution as any decision referent to water. For this reason, this research give us the results of the introduction to the basic concepts of the integrated management of water into Junior High School's educative programs, as an important tool of knowledge supported in the Geographic Information Systems (GIS), as a part of the pedagogical instrument to learning for students and teachers who work with knowledge in Geographic, Ecology, Education and Sustentability.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno