Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ciutat, escola i participació infantil: avaluació i innovacions del projecte "La participació del infants a la ciutat"

  • Autores: Anna Maria Novella Càmara
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 38, 2010 (Ejemplar dedicado a: Dimensions pedagògiques, curriculars i organitzatives de l'Espai Europeu d'Educació Superior), págs. 205-226
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • français

      Actuellement, la participation infantile est une responsabilité partagée entre la commune et l’école. L’expérience du projet La participation des jeunes enfants à la ville («La participació dels infants a la ciutat»), qui est développé depuis 1998, vise la promotion de la participation des jeunes enfants à la ville. Les résultats du projet, qui s’inscrit dans une recherche-action, indiquent des éléments que les jeunes enfants identifient comme ayant été appris et leur utilité, de même que les aspects qu’ils considèrent qui leur ont plus ou moins plus dans l’ensemble du projet développé dans la classe. La perception des jeunes enfants nous donne des éléments pour évaluer et identifier les innovations de manière partagée.

    • català

      Actualment, la participació infantil és una responsabilitat compartida per municipi i escola. L’experiència del projecte La participació dels infants a la ciutat, des de 1998, treballa per promoure la participació dels infants a la ciutat. En els resultats del projecte, que s’emmarca en una investigació-acció, destaquen els elements que els infants identifiquen que han après i la seva utilitat, com també els aspectes que consideren que els han agradat més i menys del conjunt del projecte dut a terme a l’aula. La percepció dels infants ajuda a avaluar i identificar innovacions de forma participada.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno