Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estratègies d'aula per escriure i llegir amb sentit en una classe de cicle mitjà de primària

  • Autores: Daniel Martín Castellano
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 358, 2009 (Ejemplar dedicado a: Elements per a una nova cultura educativa, cap a les X Jornades 0-12), págs. 49-55
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L'escriptura i la lectura formen part de la vida de l'aula: l'alumnat dedica una gran part del temps d'estada a l'escola a escriure i a llegir, i el docent dedica recursos, esforços i hores de feina perquè el seu alumnat assoleixi un nivell òptim en la comprensió ilI'elaboració de textos. Aquest article vol mostrar com es pot rendibilitzar l'esforç de totes dues parts, el deis uns per ensenyar i el deis altres per aprendre. Pretén, a més, aportar idees d'actuació a la classe per crear un ambient favorable a fi d'aconseguir que aquest procés sigui significatiu i necessari per als estudiants. Es tracta, doncs, d'incorporar estratègies de lectura i d'escriptura a la vida diària de l'aula que abastin la millora en la competència i l'enfortiment de l'habit lector i de la creació escrita.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno