Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Observar, fer i pensar des de l'educació visual i plàstica: reflexions i experiències

  • Autores: Silvia Burset Burillo
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 350, 2008 (Ejemplar dedicado a: Observar, fer i pensar des de l'educació visual i plàstica), págs. 9-12
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Observar, fer i pensar són tres accions indispensables en l'ensenyament-aprenentatge de les arts plàstiques. La fusió d'aquests verbs en el procés de les diferents activitats, propostes o projectes viscuts a l'aula facilita el camí per potenciar la imaginació i la creativitat. En molts casos, la didàctica de l'educació visual i plàstica es relaciona amb fer, fer representacions que deixen a l'infant la perversa llibertat d'expressar-se com vulgui o de construir artefactes amb un model visual estereotipat que s'ha de copiar, imitar. Les imitacions mai no han estat bones, si més no, el nen o la nena sempre necessita referències, camins per explorar, per poder treballar l'expressió plàstica.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno