Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Riscos i oportunitats de l'ensenyament virtual: l'experiència de la UOC

  • Autores: Adela Ros Híjar
  • Localización: Digithum: A relational perspective on culture and society, ISSN-e 1575-2275, Nº. 3, 2001
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest article he intentat donar algunes respostes a la pregunta de quins són els riscos i les oportunitats de l'ensenyament virtual. En aquest sentit, l'experiència de la UOC ha estat molt valuosa per a analitzar qüestions clau com ara les noves formes d'accés a l'educació de qualitat, les noves formes de participació, els nous valors dels processos educatius així com alguns dels factors estructurals en què l'e-learning es basa però que, alhora, posen en risc el seu propi model. L'observació directa d'alguns processos clau, així com el contacte amb els actors principals (com ara estudiants, professors i tècnics) m'han proporcionat una informació molt valuosa sobre alguns trets que s'han de tenir en compte a l'hora d'analitzar les implicacions socials de l'ensenyament virtual.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno