Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Os medios locais na sociedade do coñecemento: iniciativas de comunicación próxima e identitaria en España e Europa

  • Autores: Moisés Limia Fernández, Xosé Pereira Fariña, Antonio Isasi Varela
  • Localización: Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006 / coord. por Margarita Ledo Andión, 2006, ISBN 84-9750-620-0, págs. 1957-1987
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • O próximo na comunicación ten multiplicado en poucos anos o seu valor potencial, debido á importancia dos espazos locais na Sociedade da Información e o Coñecemento. Deste xeito, na actualidade, o medio local non ten senso como reprodutor e mero imitador das estruturas produtivas dos medios xeralistas, senón que debe ser concibido segundo os parámetros identitarios que leva implícito o concepto de proximidade na comunicación. Neste traballo, realizamos unha achega á situación no presente do ecosistema mediático estatal e europeo, definido por unha ampla e heteroxénea amalgama de iniciativas comunicativas locais en diversos soportes e caracterizado pola variedade de estadios evolutivos -do local ó próximoen que se achan os distintos medios que o integran.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno