Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Educación para a carreira e intervención por programas: unha reflexión teórico-crítica

  • Autores: Sonia Ferro Cid, Manuel Ojea Rúa
  • Localización: Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN 1138-1663, Vol. 7, 2001, págs. 49-54
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para a transición á vida adulta, utilizando o desenvolvemento do concepto de sí mesmo como un elemento relacional básico para a futura toma de decisións académica e profesional dos xoves.

      Pero, a persoa apréndese de e na experiencia, aprende (autoaprende) do que fai e do resultado das súas accións, sendo o curso de acción o concepto clave no que consiste a persoa como suxeito activo. Polo que, a consdrucción do autocoñecemento é un proceso dinámico caracterizado pola propia acción personal no contexto no que se desenvolve, o que recomenda a búsqueda de modelos educativos globais, favorecedores da planificaeducativa que fuxan da artificialidade dos programas illados a prol dun proceso intetivo entroncado na realidade mesma, onde, pour outra banda, sitúanse as metas que se queren conseguir.

      Desde este punto de vista, os proxectos de traballo implican un modelo de educación global que poden constituir unha alternativa importante na procura dunha axeitada educación para a carreira.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno