Agustín Llach, María del Pilar

Doctor/a por la Universidad de La Rioja con la tesis Los errores léxicos como indicadores de la competencia escrita y el nivel de vocabulario en la lengua extranjera (2007) .

Universidad de La Rioja FILOLOGÍAS FILOLOGÍA MODERNA

Filología Inglesa

Número de publicaciones: 53 (49.1% citado)
Número de citas: 130 (6.2% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 89
Índice h: 7
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.2
Promedio de citas últimos 5 años: 0.2
Edad académica: 17 años
Índice m: 0.41

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 8
2022 15
2021 10
2020 4
2019 20
2018 4
2017 9
2016 11
2015 12
2014 15
2013 14
2012 5
2011 1
2010 2
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 8 1
2019 5 1
2018 4 1
2017 0 6
2016 8 8
2015 3 3
2014 1 4
2013 1 4
2012 1 18
2010 2 3
2009 2 52
2007 3 21
2006 1 3
2005 1 5
2008 2 0
2011 2 0
2020 1 0
2022 1 0
2023 4 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
33 Artículo de revista 101
18 Capítulo de libro 28
2 Libro 1

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2012 Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language
Artículo ARTICULO 18
2009 Exploring the increase of receptive vocabulary knowledge in the foreign language
Artículo ARTICULO 16
2009 The effect of reading only, reading and comprehension, and sentence writing in lexical learning in a foreign language:
Artículo ARTICULO 15
2009 The Role of Spanish L1 in the Vocabulary Use of CLIL and non-CLIL EFL Learners
Capítulo 15
2016 Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development
Artículo ARTICULO 7
2007 La importancia de la lengua oral en la clase de ELE
Capítulo 7
2007 Children's characteristics in vocabulary acquisition and use in the written production
Artículo ARTICULO 7
2017 The effects of the CLIL approach in young foreign language learners’ lexical profiles
Artículo ARTICULO 6
2007 Lexical Reiteration in EFL Young Learners¿ Essays
Artículo 5
2009 Examining the Relationship between Receptive Vocabulary Size and Written Skills of Primary School Learners
Artículo ARTICULO 5
2013 Dinámica del aprendizaje incidental de léxico en lengua extranjera
Artículo ARTICULO 4
2014 Exploring the lexical profile of young CLIL learners
Artículo 4
2015 Lexical Errors in Writing at the End of Primary and Secondary Education
Artículo ARTICULO 3
2005 Responding to different composition topics: a quantitative analysis of lexical error production
Artículo 3
2005 Differences in the Written Production of Young Spanish and German Learners
Artículo 2
2007 Teaching Language Through Literature
Artículo ARTICULO 2
2010 Exploring the Role of Gender in Lexical Creations
Capítulo 2
2006 La competencia pragmática y los errores pragmático-léxicos en la clase de ELE
Capítulo 1
2016 Cognitive Pedagogical Grammar and meaning construction in L2
Capítulo 1
2010 Examining the role of L2 proficiency in the relationship between L2 reading and writing
Artículo ARTICULO 1
2006 Lexical errors in young efl learners
Artículo COMUNICACION_CONGRESO 1
2019 The impact of bilingualism on the acquisition of an additional language
Artículo ARTICULO 1
2009 Gender differences in vocabulary acquisition in the foreign language in primary education
Libro 1
2018 Panorámica de los estudios de vocabulario en ELE
Capítulo 1
2021 On lexical uniqueness and lexicon organization in native Spanish and Greek SFL learners
Artículo ARTICULO 1
2006 Lexical errors in the written production of young ESL beginner learners
Capítulo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Apr-2024