Individual differences in general and specifi c cognitive precursors in early mathematical learning (2019) ARTICULO Aragón Mendizábal, Estíbaliz Cerda Etchepare, Gamal Delgado Casas, Cándida Aguilar Villagrán, Manuel Navarro Guzmán, José Ignacio Psicothema Vol. 31 Núm. 2 Pág. 156-162

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Contribution of attentional networks to basic arithmetic achievement in school-age children
Contribution of attentional networks to basic arithmetic achievement in school-age children Vol. 28 Núm. 2 Pág. 127-134 ARTICULO
2022 Psicología educativa
Castro Cañizares, Danilka Kettlun Poblete, Rocio Estévez Pérez, Nancy
Exploring basic numerical capacities in children with difficulties in simple arithmetical achievement
Exploring basic numerical capacities in children with difficulties in simple arithmetical achievement Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO
2021 Suma Psicológica
Castro Cañizares, Danilka Dartnell, Pablo Estévez Pérez, Nancy
Precursores de dominio específico y general del pensamiento matemático informal en preescolares chilenos
Precursores de dominio específico y general del pensamiento matemático informal en preescolares chilenos Vol. 13 Núm. 3 Pág. 93-105 ARTICULO
2021 Psychology, Society & Education
Cerda Etchepare, Gamal Pérez, Carlos Chandía, Eugenio
What school social climate fa ctors affect mathematics performance in secondary school students?
What school social climate fa ctors affect mathematics performance in secondary school students? Vol. 32 Núm. 3 Pág. 506-528 ARTICULO
2020 Culture and Education, Cultura y Educación
Bravo Sanzana, Mónica Salvo Garrido, Sonia Miranda Vargas, Horacio Bangdiwala, Shrikant I.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-May-2024