págs. 9-11
págs. 13-35
págs. 37-46
"Changing Roles and Changing Minds": The Implementation and Implications of autonomous Learning Programmes
págs. 47-61
págs. 63-76
Developing Learner Autonomy in the Foreign language Classroom: A Social-interactive View of Learning and Three Fundamental Pedagogical Principles
págs. 77-88
Towards Greater Autonomy: Training in Metacognitive and Affective Learning Strategies Applied to Writing Skills in a University Context
págs. 89-108
págs. 109-126
Preparing Independent Learners: The Role of SelfAssessment
págs. 127-137
págs. 139-147
págs. 151-164
"La sombra de Salman Rushdie es alargada": una bibliografía española
págs. 165-181
Graham Swift'sWaterland: The Pessimistic End of History, or the Optimistic Reclamation of (Hi)story/-ies
págs. 183-194
págs. 195-205
págs. 207-215
págs. 217-239
Las relaciones anglocanarias: a propósito de una publicación reciente
Francisco Javier Castillo Martín, Carmen Díaz Alayón
Es reseña de:
Comunidad británica y sociedad en Canarias: (la cultura inglesa y su impacto sociocultural en la sociedad isleña)
Tenerife : Edén, 1997. ISBN 84-605-6956-X
págs. 243-253
Voces, ecos y el transcendentalismo en la literatura de Peter Acroyd: ONEGA, S. "Peter Ackroyd. Writers and Their Works"
María Luz González Rodríguez (res.)
Es reseña de:
Peter Ackroyd. Writers and Their Works
Susana Onega
Plymouth : Northcote House Publishers, 1998
págs. 255-260
Manuel Brito Marrero (res.)
Es reseña de:
Travel Essentials: collected essays on travel writing / Santiago José Henríquez Jiménez (aut.)
Chandlon Inn Press, 1998. ISBN 978-84-921142-0-7
págs. 261-263
Stressing the weaknesses of postmodernism
Es reseña de:
The Illusions of Postmodernism
Terry Eagleton
Cambridge, Mass. : Blackwell, 1996
págs. 265-266
El español en el crisol americano
Manuel Brito Marrero (res.)
Es reseña de:
La prensa en los orígenes de la enseñanza del español en los Estados Unidos (1823-1833)
Universidad de Murcia, Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia, 1996. ISBN 84-7684-734-3
págs. 267-269
On the uses of authentic assessment for english language learners
Es reseña de:
Authentic Assessment for English Language Learners
J Michael O’Malley, Lorraine Valdez-Pierce
Reading (Estados Unidos) : Addison-Wesley, 1996
págs. 271-272
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados