págs. 154-158
The quarter quandary: An illustration of NCTM's Professional Teaching Standards
Denise S. Mewborn
págs. 160-163
Students' explanations of place value in addition and subtraction
Nancy G. Nagel, Cynthia Carol Swingen
págs. 164-170
Brian E. Enright
págs. 174-178
Winter celebrations and mathematics
Russ Trowbridge, Susan Guengerich
págs. 180-181
págs. 184-185
Using computers for algebraic thinking
Judith Day Seidel, Douglas H. Clements, Julie Sarama
págs. 186-190
Developing mathematical understanding through invented games
Carolyn Hildebrandt, Paul Trafton
págs. 191-195
David J. Whitin
págs. 196-197
David J. Whitin
pág. 196
David J. Whitin
pág. 196
Barbara Signer
págs. 197-198
Carol Nowakowski
pág. 198
Shirley Roberts
pág. 198
Pam Boldrin
págs. 200-201
Howard Riggs
pág. 200
Marian Pelking
pág. 200
Hilde Howden
págs. 201-202
págs. 202-209
Robert Callahan
pág. 210
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados