Data from a parent's night
Maria Harris
págs. 322-323
Ellen C. Grace
pág. 323
Communicating in the language of mathematics
Larry Buschman
págs. 324-329
The importance of informal language in representing mathematical ideas
Kathleen A. Cramer, Lee Karnowski
págs. 332-335
págs. 336-340
págs. 344-350
Communicating with young children in mathematics: A unique challenge
Sydney L. Schwartz, Anna Beth Brown
págs. 350-353
Jane F. Schielack, Dinah Chancellor
págs. 354-355
Patricia Lamphere
págs. 356-362
Classroom vignette: An alternative assessment tool
James Hirstein, Sharon B. Walen
págs. 362-365
Listening to reflections: A classroom study
Lisa B. Owen
págs. 366-369
Mathematics and poetry: Problem solving in context
Myra Zarnowski, Frances R. Curcio
págs. 370-374
Improving instruction by listening to children
Donald L. Chambers
págs. 378-380
Communicating mathematics through a problem fair
Anne M. Wilkins
págs. 381-382
Who's behind the fence? Creating a rich learning environment with a nontraditional problem
Susan Folkson
págs. 382-385
págs. 386-387
Ramona and the fruit flies: An interdisciplinary approach
April K. Lloyd, Marguerite Mason
págs. 388-392
págs. 394-395
Julie Meredith
pág. 394
págs. 395-396
pág. 395
págs. 396-397
Judith E. Gilson
pág. 396
págs. 398-399
pág. 398
pág. 398
Dorothea Agnew
pág. 400
Judith A. Flores
pág. 400
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados