págs. 326-327
págs. 328-330
págs. 331-333
págs. 334-334
How Media Hype Affects Our Physics Teaching: A Case Study on Quantum Computing
J. C. Meyer, Gina Passante, Bethany R. Wilcox, Steven James Pollock
págs. 339-342
págs. 343-350
págs. 351-351
págs. 355-355
págs. 360-363
págs. 364-364
págs. 368-368
págs. 371-371
págs. 372-373
Adherence to and Deviation from the Inverse-Square Law of Intensity for Sound and Light
James C. Sanders, Nicholas A. Johnson, Suraj Thapa Magar, Ernest Sebastian Lee, Caroline Howell, Soumitra Ganguly, Victoria C. Colvin
págs. 374-377
págs. 378-379
págs. 380-384
págs. 385-387
págs. 388-391
págs. 392-392
Instantaneous Measurement of the Speed of Sound in Air and Water Using Arduino
Gustavo A. Mendes, Gustavo de O. G. Rebouças, Jusciane da Costa Silva
págs. 394-395
Measurement of Work and Power in a Coffee-Mug Stirling Engine as a First-Year Physics Laboratory
Richard E. Stevens, Laura A. Stricker, Ryan L. Grady, Karen Stevens
págs. 396-400
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados