Presentació
Agustí Pons
págs. 5-6
Sense nom, sense país: l'autoria i els cinemes nacionals en el segle XXI
Carlos Losilla Alcalde
págs. 9-19
El manierisme com a símptona
Octavi Martí
págs. 20-27
Xahrazad contra Netflix, unes notes sobre els algoritmes i el desig
Jordi Costa Vila
págs. 28-38
Cinema i novel-la, germans, però no bessons (ni siamesos)
Vicenç Villatoro
págs. 39-47
Cinema i feminisme al segle XXI
María Adell, Violeta Kovacsics
págs. 48-58
El cinema davant la seva deslocalització
Àngel Quintana Morraja
págs. 59-68
Les sèries de ficció en la cruilla de l'audiovisual contemporani
Concepción Cascajosa Virino
págs. 69-78
El nou segle i els gèneres dominants: terror, ciència-ficció i comèdia
Quim Casas
págs. 79-90
Cultura prescindible
págs. 93-97
Chomón, Barcelona i el cinema, afinitats electives. Apunts sobre l'evolució, les possibilitats i les crisis de la indústria cinematogràfica a Barcelona entre el 1901 i el 1918
Iolanda Ribas, Mariona Bruzzo Llaberia, Rosa Cardiba Arnau
págs. 98-110
Anys radicals del cinema català: la Guerra Civil i la transició a la democràcia
Esteve Riambau i Moller
págs. 111-121
Quatre noms propis: Anatoni Ribas, Ventura Pons, Oriol Sala-Patau, Isona Passola
págs. 122-149
Josep M. Forn, la figura cremada
Àlex Gorina Macià
págs. 150-158
ESCAC: tres dècades d'un somni nacional
Marc López Ribes
págs. 159-169
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: