pág. 5
pág. 7
Lluís vila: «a les escoles, a part de més mestres, també hi calen uns altres perfils professionals, com ara el de l´educadora i l´educador social»
pág. 9
Eduquem entre totes: Aportacions de les educadores i els educadors socials a l´escola
pág. 10
pág. 15
pág. 20
pág. 20
pág. 31
Punt i a part en el primer congrés d´educació pública: Valoracions del grup promotor
pág. 35
Tafonomia a l´educació primària: Una proposta basada en el mètode científic
Mónica Muñoz Rodríguez, Celia Precioso Costa, María Ferrando Bueno, Olalla Veiga Graña, Diego Arceredillo Alonso, Ruth Blasco López
pág. 41
pág. 45
pág. 48
De la terra de meravelles a invernàlia: Les heroïnes de la literatura infantil i juvenil
pág. 53
Les mestres de suport als centres inclusius: Docència compartida des del cor
pág. 59
pág. 66
Cap al residu zero: El millor residu és el que no es produeix
pág. 67
pág. 69
pág. 71
pág. 73
pág. 75
pág. 78
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados