pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
pág. 5
Canvis i noves estructures: una aproximació a les situacions familiars d'avui
págs. 8-9
Aprendre a ser pare i mare: un repte canviant ple de responsabilitat
págs. 10-11
La família en el lleure educatiu: potencialitats per enfortir la relació entre pares i fills
págs. 12-13
pág. 14
pág. 15
Perejaume: artista
págs. 16-19
Planifiquem la formació del curs: les necessitats formatives de l'equip de monitors
págs. 20-23
Sí o no?: treballem l'ideari del centre d'esplai
pág. 25
Quant saps?: necessitats formatives de l'equip
pág. 26
La capseta dels secrets: un taller per imaginar
pág. 27
Taller de comunicació oral: transmetrem el que volem?
págs. 28-29
pág. 30
pág. 31
Castell de Burriac: un indret medieval al Maresme
págs. 32-33
Lleure i discapacitat: què aporta l'educació en el lleure als infants i joves amb discapacitat?
págs. 34-35
págs. 36-37
Persona: les necessitats de l'infant en el quotidià
pág. 38
Societat: responsabilitat amb les noves tecnologies
pág. 38
Entorn: Som conscients de les emissions de CO2?
pág. 39
Transcendent: quan el silenci respon
pág. 39
págs. 40-42
Biblioteques sense fronteres: el projecte del grup de conta contes 'Vivim del Cuentu' ha impulsat la creació d'una biblioteca a Bolívia i a Nicaragua
pág. 43
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados