Universidades, sistema de innovación e políticas científicas e de investigación en Galicia: 25 anos da creación das novas universidades galegas
págs. 7-21
Nacemento e evolución da Universidade de Vigo (1989-2014): un motor para as tres cidades do sur de Galicia
págs. 23-57
págs. 59-84
La Ciudad Escolar de A Coruña: aspiración ciudadana y proyecto urbano
págs. 85-109
A primeira etapa do proceso de depuración de mestres e mestras de primeiro ensino na provincia de Lugo: agosto-novembro de 19361
págs. 111-128
A educación en valores na Institución Libre de Ensinanza en España: ética e estética
págs. 129-144
A aprendizaxe-servizo en perspectiva: John Dewey como referente histórico
págs. 145-161
págs. 163-178
A natureza como medio educador na historia da educación: unha aproximación desde a educación escolar e a educación no tempo libre
págs. 179-193
Unha visión educativa a mediados do século XIX: o “Diccionario de educación y métodos de enseñanza” de Mariano Carderera
págs. 195-223
págs. 227-252
págs. 255-259
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
La larga noche de la educación española: El sistema educativo español en la posguerra / coord. por Antonio Francisco Canales Serrano, Amparo Gómez Rodríguez
Biblioteca Nueva, 2015. Memoria y crítica de la educación. Clásicos de la educación. ISBN 978-84-16095-69-8
págs. 261-262
Xosé Manuel Malheiro Gutiérrez (res.)
Es reseña de:
Fuera de sitio: (poesía, 1995-2015)
Antonio Lucas
Visor, 2016. ISBN 978-84-9895-958-1
págs. 262-263
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
La España cubista de Luis Bello: visiones desde la escuela
[Valladolid] : Ediciones Universidad de Valladolid ;, D.L. 2014. ISBN 978-84-8448-807-1
págs. 264-266
Nuccio Ordine : A utilidade do inútil. Pontevedra: Kalandraka, 2015, 192 pp. ISBN: 978-84-15250-87-6
X. Pérez Mondelo (res.)
Es reseña de:
A utilidade do inútil: manifesto
Nuccio Ordine, Abraham Flexner
Faktoría K de Libros, 2015. ISBN 978-84-15250-87-6
págs. 266-268
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
Educaçâo, história e políticas: tributo a Rogério Fernandes
Fernando Cabral Pinto (coord.)
Lisboa : Piaget, 2015
págs. 268-270
Xosé Manuel Cid Fernández (res.)
Es reseña de:
Vicente Risco, mestre de mestres
Ourense : Deputación de Ourense, imp. 2014. ISBN 978-84-942726-3-9
págs. 270-272
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
Religión en las aulas: una materia controvertida
Madrid : Morata, D.L. 2014. ISBN 978-84-7112-776-1
págs. 273-274
Xosé Fernández Fernández (res.)
Es reseña de:
A barbarie silenciada: Amoeiro 1936
Fundación Luís Tilve, 2014. ISBN 978-84-95773-27-2
págs. 274-275
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
De modo addiscendi: (Sobre el modo de aprender)
Gilbert De Tournai, Javier Vergara Ciordia (ed. lit.), Virgilio Rodriguez García
Biblioteca de Autores Cristianos : UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia, 2014. BAC normal, 721. ISBN 978-84-220-1727-1
págs. 276-277
Antía Cid Rodríguez (res.)
Es reseña de:
O Ensino Primario en Ourense no primeiro terzo do século XX
[Ourense] : Deputación Provincial de Ourense, D.L. 2014. ISBN 978-84-92554-80-5
págs. 277-279
Ana Iglesias Galdo (res.)
Es reseña de:
El reconocimiento de la humanidad: España, Portugal y América Latina en la génesis de la modernidad
Morata, 2014. ISBN 9788471127808
págs. 279-283
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
Da cadeira ao banco: escola e modernização (séculos XVIII-XX)
Justino Magalhães
Lisboa : Universidade de Lisboa, Instituto de Educação, 2010
págs. 283-285
Uxía Bolaño Amigo (res.)
Es reseña de:
María de Maeztu: una antología de textos
María de Maeztu, Anxo Serafín Porto Ucha (sel.), Raquel Vázquez Ramil (sel.)
Dykinson, 2015. ISBN 978-84-9085-361-0
págs. 285-286
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados