Manifest de la sectorial d'acció social, ensenyament i humanitats de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya
pág. 4
La tempesta perfecta
Antoni Tort Bardolet
pág. 5
La cuina de l'escola inclusiva
Josep Maria Jarque Jutglar
págs. 6-17
Educar entre uns i altres, coneguts i desconeguts.
Carlos Skliar
págs. 20-26
Aprendre, un encontre social.
Teresa Serra Santasusana, Maria Marquès Pujadas
págs. 27-32
L'artteràpia, què és i què es proposa?. Presentació d'un cas: "l'espai propi dins l'espai compartit: el silenci com a possibilitador i generador d'un treball'"
Miquel Izuel Curriá, Alícia Expósito
págs. 33-39
Metodologia TEACCH: proposta d'intervenció amb alumnat amb trastorn de l'espectre autista al cee can rigol.
José Navas Sánchez, Aida Sardà, Mònica Perea
págs. 40-44
Didàctica multisensorial de les ciències. Inclusió i innovació per a l'alumnat cec i sense problemes visuals.
Miquel Albert Soler Martí
págs. 45-48
Projecte d'establiment de "mesures educatives alternatives" a la privació d'assistència de l'alumnat a l'institut en cas d'expedient disciplinari
Agueda Redondo Vilaginés
págs. 49-57
Plataforma Ciutadana per una Escola Inclusiva a Catalunya
págs. 58-60
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: