págs. 142-161
Relationship between perceived organizational support, leadership behavior, and job satisfaction: An empirical study in Iran
págs. 162-184
págs. 185-201
Managing risk and knowledge in the internationalisation process
Lucía Barcos Redín, Victoria María Rodríguez Chacón, M. Jesús Álvarez Álvarez
págs. 202-235
The good, the bad and the ugly: The shifting ethical stance of Malaysian consumers
págs. 236-257
How quality affects the bottom line?: A literature review
Joaquín Texeira Quirós, José Antonio Almaça, Maria do Rosário Fernandes Justino
págs. 258-271
Distribution and effect of R&D subsidies: A comparative analysis according to firm size
págs. 272-299
págs. 300-311
págs. 312-333
El efecto de la imagen de marca país en el proceso de decisión de compra del consumidor
Elaine Lopes Da Silva, Edna Rocío Bravo Ibarra, Heloísa Oliveira, Tulia Guzmán Pedraza
págs. 334-344
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados