págs. 11-13
págs. 15-32
Els Baixos obstinats en la pràctica musical a l'escola: una proposta metodològica
págs. 33-49
Infància i educació literària: a propòsit de Hans Christian Andersen
págs. 51-61
La Transgressió en la representació plàstica: una mirada estàtica a l'estètica : una revisió a la didàctica de l'educació visual i plàstica
págs. 63-75
págs. 77-98
De qui és la ciutat? Investigar i conèixer a través de l'entorn: iniciació al coneixement i comprensió dels elements configuradors del paisatge urbà
págs. 99-112
págs. 113-130
La presència de l'estètica en pràctiques de pensament: apunts des d'una experiència docent
págs. 131-144
págs. 145-164
págs. 165-182
Política, pedagogia, propaganda: una altra mirada a la desafecció política de la ciutadania
págs. 183-209
El Destí de l'educació civicomoral o l'enginyeria psicosocioeducativa: una reflexió filosoficopersonalista sobre la praxi educativa
págs. 211-232
págs. 233-241
págs. 243-257
págs. 259-282
págs. 285-340
págs. 341-368
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados