págs. 13-16
págs. 17-24
págs. 25-36
págs. 37-42
págs. 43-52
Aula 15: l'abordatge de l'absentisme a l'ESO
págs. 53-58
L'educador social i el treball a les escoles
Enriqueta Aznar, Dídac Boix, Feli Cuadrado, Agustí Ferrándiz, Joan Josep Izquierdo, Tina López, Jordi Molina, Joan Pau Torralba Vicens, Patricia Velilla, Ángel Zàforas
págs. 59-64
págs. 65-74
Educació i infància in risc: acció i reflexió en l'ámbit social
págs. 75-84
La Institució "un rai enmig del mar": reflexions entorn d'una experiència
págs. 85-91
infants en situació de risc social: de qui parlem?
págs. 91-98
págs. 99-114
Infància en risc. Abusos sexuals a menors: l’experiència des del món associatiu
págs. 115-120
págs. 121-142
Estràtegies d'intervenció en medi obert
Jordi Burcet, Puri Forné, Marcia Macías, Empar Medà, Salvador Miquel Peris, Carmen Ponce Alifonso
págs. 143-168
El centre obert: un espai humà, plural i divers
págs. 169-176
"L'hora del cafè": una experiència de treball amb pares i mares des d'un centre obert
Montserrat Castelló Badia, Ana Isabel González, Jordi Navarro, Miriam Valcárcel
págs. 177-188
Esbargi: un model socioeducatiu en medi obert
págs. 189-208
págs. 209-214
Infància, discapacitat i educació social: a la recerca d'una geografia introbada
págs. 215-222
Treball en xarxa ente àmbits educatius i socials: una opció responsable
págs. 223-230
Fem feina: un servei d'inserció
págs. 231-238
págs. 239-245
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados