O obxectivo principal da tese é examinar as prácticas científicas e de razoamento, así como as accións epistémicas levadas a cabo polo alumnado de secundaria durante a aprendizaxe de xenética e evolución no contexto de explicar diversas enfermidades humanas. Para abordar este obxectivo explóranse, por unha banda, a participación do alumnado nas prácticas de modelización e argumentación e as súas interaccións en relación cos mundos do coñecemento; e por outra banda, a retórica e a argumentación, así como e accións epistémicas que mobiliza o alumnado no discurso oral.
This thesis examines scientific and reasoning practices, as well as epistemic actions while students learn genetics and evolution to explain diverse human diseases. The research aims to advance biology education research on modelling and argumentation in this context, particularly on the interactions between both practices. The introduction of rhetoric to the analysis of argumentation and the application of the three worlds of knowledge framework in modelling constitute the main contributions of this research. The results show that the use of evidence plays a central role in modelling gene expression and point to students' difficulties in moving through biological levels of organization when reasoning about genetics and evolution.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados