Un cinema do fan. Os fans e as gravacións amadoras nos modos de representación da música en directo
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/16871
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Un cinema do fan. Os fans e as gravacións amadoras nos modos de representación da música en directo |
Autor/a: | Tenreiro Uzal, Cibrán |
Dirección/Titoría: | Ledo Andión, Margarita (dir.) |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Centro Internacional de Estudos de Doutoramento e Avanzados (CIEDUS) Universidade de Santiago de Compostela. Escola de Doutoramento Internacional en Artes e Humanidades, Ciencias Sociais e Xurídicas Universidade de Santiago de Compostela. Programa de Doutoramento en Comunicación e Información Contemporánea |
Palabras chave: | Fans | Cinema amador | Música en directo | Cinema dixital | |
Data: | 2018 |
Resumo: | Esta tese investiga os modos de representación da música en directo para explorar, a través da comparación dos vídeos amadores e os profesionais, se o cambio tecnolóxico dixital favorece unha democratización da imaxe dos directos ou os códigos convencionais prevalecen. A análise destas gravacións amadoras obriga a construír unha metodoloxía interdisciplinar para abordar as diferentes tensións que os vídeos acollen: non só as propias das promesas democratizadoras da tecnoloxía dixital, senón tamén a relación da audiencia cos modos de representación profesionais, os cambios recentes dos cinemas domésticos e os modos de consumo produtivo propios dos fans. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/16871 |
Dereitos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: