Liburu honek helburu jakin bat dauka: Master Amaierako Lanak (aurrerantzean MAL) egiteko erreferentzia bat eskaintzea. Zinez, DBHko eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Masterra amaitzeko egiten diren lanak erabili dira erreferentzia gisa, eta zehazki, Giza eta Gizarte Zientzietako espezialitatean kalifikazio bikainarekin defendatu diren MALak. Baina, praktikan, edozein MAL egiteko baliagarriak izan daitezkeen adibideak eskaintzen dira. Izan ere, MALaren eraikuntzaren atzean dagoen teknika ez da askorik aldatzen espezialitate batetik bestera. Espezialitate guztietan jarraituko beharreko bidea berbera da. Horren adibide nagusia da masterreko zuzendaritza batzordeak proposatzen duen MALa egiteko eta defendatzeko gida. Gida hori irakasleen prestakuntzarako masterra egingo duten ikasle zein irakasle guztiek irakurri beharrekoa da. Bertan, argibide nagusiak zehazten dira, eta MALa egiteko eredu garbi bat eskaintzen da. Ikasleek aurkeztuko dituzten MALek eredu horri jarraitu beharko diote, haien espezialitatea edozein delarik ere.
Aurkezpena: nola egin Master Amaierako Lana?
págs. 9-14
Pentsamendu historikoaren garapena proiektuen bidez: selektibitatea eta memorizazioa aztertuz Euskal Autonomiaren bitartez
págs. 15-34
Ebaluazio-prozesua irakaskuntzan: ituna 2021 inkestaren kasua
Mikel Erkoreka González, Jonatan García Rabadán, Jon Garro Albaina
págs. 35-48
Irudiek ezkutatzen dutena: Erdi Aroa eta generoaren irudikapenak ikertuz EKI proiektuko testuliburu batean
págs. 49-73
págs. 75-124
Ezkutuan bizitakoen historia ikasgelan berreskuratuz: gay, lesbiana, bisexual eta trans pertsonek jasandako errepresioa frankismoan zehar
págs. 125-166
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados