Física. Guías para unha docencia con perspectiva de xénero
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/32078
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Física. Guías para unha docencia con perspectiva de xénero |
Autor/a: | Calvo Iglesias, Encina |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Física Aplicada |
Palabras chave: | Física | Perspectiva de xénero | Docencia | Investigación | |
Data: | 2020 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Calvo Iglesias, E. (2020). Física. Guías para unha docencia con perspectiva de xénero (M. Vázquez Fernández, trad.). Universidad de Santiago de Compostela. |
Resumo: | No estado español as mulleres son maioría entre o alumnado universitario, pero continúan sendo unha minoría nas carreiras cientificotécnicas. A Guía para unha docencia universitaria con perspectiva de xénero de Física ofrece propostas, exemplos de boas prácticas, recursos docentes e ferramentas de consulta para visibilizar ás científicas e eliminar a visión androcéntrica que predomina na ciencia e, en particular, no ámbito da física. |
Versión do editor: | https://www.usc.gal/libros/gl/categorias/931-fisica-332664-.html#/29-formato-pdf/34-transaccion-gratis |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/32078 |
ISBN: | 978-84-09-05890-7 |
Dereitos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: