págs. 7-11
La naturalesa tràgica de la reforma escolar nord-americana: el cas dels estudis socials
págs. 13-23
págs. 25-39
La didàctica difícil: els problemes dels límits de l'ensenyament històric
págs. 41-52
La enseñanza de la historia y los problemas sociopolíticos: de la historia reciente / presente al futuro
págs. 53-63
págs. 65-76
Les qüestions socialment rellevants a l'ensenyament de les ciències socials a Catalunya: passat, present i futur
págs. 77-91
págs. 93-101
La enseñanza de la democracia como una cuestión social relevante en Colombia: realidades y esperanzas
págs. 103-110
Insostenibilitats i oportunitats: fenòmens vius per treballar a l'aula de ciències socials
págs. 111-119
Bicentenario de las independencias: el problema de la reproducción de estereotipos en la enseñanza de la historia
págs. 121-128
El grup ARIE 2005-2010: un model d'investigació sobre el pensament històric
Joan Berlanga, Agnès Boixader i Corominas, Vicent Espí, Joan Llusà Serra, Marina Fernández
págs. 129-136
Qüestions socialment vives a l'escola: una experiència en educació primària fent ràdio
págs. 137-143
págs. 145-152
Reflexions al voltant de les qüestions socialment vives i l'ensenyament de les ciències socials: conclusions de les VII Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
págs. 153-161
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados