Periodo de publicación recogido
|
|
|
Shaheen Shayeb, Wajeeh Daher
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, ISSN 2174-8144, ISSN-e 2254-9625, Vol. 14, Nº. 9, 2024, págs. 2445-2462
The impact of a training program based on next-generation science standards on scientific inquiry
Eman Najjar, Wajeeh Daher
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, ISSN 2174-8144, ISSN-e 2254-9625, Vol. 13, Nº. 7, 2023, págs. 1173-1187
The effect of STEAM activities based on experiential learning on ninth graders’ mental motivation
Naela Mater, Wajeeh Daher, Fayez Mahamid
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, ISSN 2174-8144, ISSN-e 2254-9625, Vol. 13, Nº. 7, 2023, págs. 1229-1244
University students’ engagement in mobile learning
Reham Salhab, Wajeeh Daher
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, ISSN 2174-8144, ISSN-e 2254-9625, Vol. 13, Nº. 1, 2023, págs. 202-216
Mathematics teachers’ encouragement of their students’ metacognitive processes
Wajeeh Daher, Iman Hashash
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, ISSN 2174-8144, ISSN-e 2254-9625, Vol. 12, Nº. 9, 2022, págs. 1272-1284
The role of a ministry of education in addressing distance education during emergency education
Wajeeh Daher, Huda Salameh
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, ISSN 2174-8144, ISSN-e 2254-9625, Vol. 12, Nº. 5, 2022, págs. 478-493
Pre-service teachers' design of STEAM learning units: STEAM capabilities' analysis
Ahlam Anabousy, Wajeeh Daher
JOTSE, ISSN-e 2013-6374, Vol. 12, Nº. 2, 2022, págs. 529-546
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados