Periodo de publicación recogido
|
|
|
A Green and Efficient Cyclization of Citronellal into Isopulegol: A Guided-Inquiry Organic Chemistry Laboratory Experiment
Sarah Ritter, Liza Abraham
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 12, 2022, págs. 4134-4142
Motivating and Supporting Undergraduate Research through Green Chemistry: Experiences at a Small Liberal Arts University
Jared VanderZwaag, Hechao Du, Liza Abraham
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 3, 2021, págs. 824-832
Cinnamon Oil: An Alternate and Inexpensive Resource for Green Chemistry Experiments in Organic Chemistry Laboratory
Liza Abraham, Laura Stachow, Hechao Du
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3797-3805
A Green Nucleophilic Aromatic Substitution Reaction
Liza Abraham
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3810-3815
Exploring Biochemical Reactions of Proteins, Carbohydrates, and Lipids through a Milk-Based Demonstration and an Inquiry-Based Worksheet: A COVID-19 Laboratory Experience
John Matthew Cabalsa, Liza Abraham
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2669-2677
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados