Periodo de publicación recogido
|
|
|
A procedure for evaluating an article made by students in the framework of an applied physics course
J.M. Bergues, M.D. Acebes de la Arada
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 5995-5998
Procedure to introduce the concept of the derivative from a meaningful learning perspective
J.M. Bergues, R. Casamayor, M.D. Acebes de la Arada
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019 / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2019, ISBN 978-84-09-12031-4, págs. 2584-2587
Zero procedure: combination of basic concepts of physics and mathematics in the knowledge construction previous to a physics course in the Pharmacy degree
J.M. Bergues, M.D. Acebes de la Arada
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 2366-2369
Service learning project in support of people with albinism
Marta Uriel Gallego, Ana Saez-Benito, Carlota Gómez Rincón, Cristina Belen Garcia Garcia, M.D. Acebes de la Arada, Edgar Abarca Lachén
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 4141-4144
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados