Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Engagement in language learning: A systematic review of 20 years of research methods and definitions
Philip Hiver, Ali H. Al-hoorie, Joseph P. Vitta, Janice Wu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 1, 2024, págs. 201-230
Metamotivation: Self-regulating task–motivation fit
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0, 2024 (Ejemplar dedicado a: Porta Linguarum An International Journal of Foreign Language Teaching and Learning)
The flipped classroom in second language learning: A meta-analysis
Joseph P. Vitta, Ali H. Al-hoorie
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 5, 2023, págs. 1268-1292
Turnitin peer feedback: controversial vs. non-controversial essays
Mohammed Abdullah Alharbi, Ali H. Al-hoorie
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 17, 2020
Vision Theory vs. Goal-Setting Theory: A Critical Analysis
Ali H. Al-hoorie, Ahmed Al Shlowiy
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 33, 2020, págs. 217-229
The seven sins of L2 research:: A review of 30 journals’ statistical quality and their CiteScore, SJR, SNIP, JCR Impact Factors
Ali H. Al-hoorie, Joseph P. Vitta
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 23, Nº. 6, 2019, págs. 727-744
The Motivational Foundation of Learning Languages Other Than Global English: Theoretical Issues and Research Directions.
Zoltán Dörnyei, Ali H. Al-hoorie
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 3, 2017, págs. 455-468
A Dynamic Ensemble for Second Language Research: Putting Complexity Theory Into Practice.
Philip Hiver, Ali H. Al-hoorie
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 4, 2016, págs. 741-756
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados