Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Mapping lecturer questions and their pedagogical goals in Spanish- and English-medium instruction
Davinia Sánchez-García
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 8, Nº. 1, 2020, págs. 28-52
‘I can’t find the words now…’: Teacher Discourse Strategies and their Communicative Potential in Spanish- and English-Medium Instruction in Higher Education
Davinia Sánchez-García
CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, ISSN-e 2604-5613, ISSN 2604-5893, Vol. 2, Nº. 2, 2019, págs. 43-55
Davinia Sánchez-García
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 18, 2018, págs. 105-135
Teacher questioning: exploring student interaction and cognitive engagement in Spanish and EMI university lectures
Davinia Sánchez-García
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 3, 2018 (Ejemplar dedicado a: Adressing bilingualism in Higher Education: policies and implementation issues), págs. 103-120
Ruiz de Zarobe, Y. (Ed.) (2016). Content and Language Integrated Learning. Language Policy and Pedagogical Practice. Oxford and New York: Routledge, 179 pp.
Davinia Sánchez-García
ESE: Estudios sobre educación., ISSN 1578-7001, Nº. 31 (Estudios sobre Educación; Vol), 2016, pág. 181
'Does everybody understand?': Teacher questions across disciplines in English-mediated university lectures: An exploratory study
Emma Dafouz, Davinia Sánchez-García
Language Value, ISSN-e 1989-7103, Vol. 5, Vol. 1, 2013, págs. 129-151
Equipping Educational Developers for Inclusive International Programs in Higher Education
Davinia Sánchez-García, Emma Dafouz
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education / coord. por María del Mar Sánchez Pérez, 2020, ISBN 9781799823186, págs. 21-40
Reflective teaching in FL classrooms
Davinia Sánchez-García
EFL innovation and classroom research / Carlos Emilio Segade Alonso (dir.), 2016, ISBN 978-84-454-3204-4, págs. 53-70
Writing and publishing your research
Davinia Sánchez-García
EFL innovation and classroom research / Carlos Emilio Segade Alonso (dir.), 2016, ISBN 978-84-454-3204-4, págs. 71-88
Análisis contrastivo del español y el inglés como lenguas de instrucción en la educación superior: estrategias discursivas del profesor en un corpus oral
Davinia Sánchez-García
Tesis doctoral dirigida por Emma Dafouz (dir. tes.). Universidad Complutense de Madrid (2016).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados