InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Statistical simulation with web-based apps
Anne Larson Quinn, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 6, 2018, págs. 466-469
Anne Larson Quinn, Sam Shah (coord.), David Custer (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 5, 2018, págs. 390-397
Learning to program with SoloLearn
Anne Larson Quinn, Taylor Gibson (coord.), Rachael Gorsuch (coord.), Robert Lochel (coord.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 3, 2018 (Ejemplar dedicado a: Tool kit for early-carrer teachers), págs. 226-230
Statistical inference and simulation with StatKey
Anne Larson Quinn, Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.), Robert Lochel (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 9, 2016, págs. 708-711
Web-based statistical sampling and analysis
Anne Larson Quinn, Karen Larson, Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.), Robert Lochel (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 8, 2016, págs. 627-630
Using apps to visualize graph theory
Anne Larson Quinn, Andrew Benzing (ed. lit.), Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 8, 2015, págs. 626-631
High-priced homes; Conditional probability and crime
Cris Wellington, Anne Larson Quinn, Louis Lim (ed. lit.), Chris A. Bolognese (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 2, 2015, págs. 88-92
Count on number theory to inspire proof
Anne Larson Quinn
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 103, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Proof: Laying the foundation), págs. 298-304
Simple Continued Fractions: An Elementary to Research Level Approach
Anne Larson Quinn
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 98, Nº 2, 2004, págs. 143-144
Developing Mathematical Reasoning Using Attribute Games
Anne Larson Quinn
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 92, Nº 9, 1999, págs. 768-775
Problem solving does not need to be a problem
Cynthia Barb, Anne Larson Quinn
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 90, Nº 7, 1997, págs. 536-542
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados