InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
FUNdamental Engagement in Statistics Education
Lawrence M. Lesser
AMSTAT news: the membership magazine of the American Statistical Association, ISSN 0163-9617, Nº. 483, 2017, págs. 24-28
Normally speaking // 4G or not 4G
Lawrence M. Lesser, Randy F. Hall, Louis Lim (ed. lit.), Chris A. Bolognese (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 6, 2015, págs. 408-411
Lawrence M. Lesser
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 107, Nº 8, 2014, págs. 568-571
Decennial redistricting: rich mathematics in context
Laurie H. Rubel, Michael Driskill, Lawrence M. Lesser
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 106, Nº 3, 2012, págs. 206-211
Lawrence M. Lesser, Louis Lim (ed. lit.), Lionel Garrison (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 106, Nº 2, 2012, págs. 92-94
Uncommon Connections with Common Numerators
Lawrence M. Lesser, Joe A. Guthrie
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 22, Nº. 8, 2012, págs. 634-642
The high school weirdness factor; green design
Lawrence M. Lesser, Aaron J. Warner, Louis Lim (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 103, Nº 7, 2010, págs. 474-477
(Im) perfect storm; Best math ace
Lawrence M. Lesser, James Metz, Margaret Cibes (ed. lit.), James Greenwood (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 102, Nº 8, 2009, págs. 572-575
Sizing up class size: A deeper classroom investigation of central tendency
Lawrence M. Lesser, J. Kevin Colligan (ed. lit.), Dan Kalman (ed. lit.), Virginia Stallings (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 103, Nº 5, 2009-2010, págs. 376-380
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados