Periodo de publicación recogido
|
|
|
Assessing Teaching Effectiveness in Basic Food Laboratory Setting: Phases 2 and 3, Educator and Student Responses
Melvin R. Weber, James A. Chandler, Dori A. Finley
Journal of Teaching in Travel & Tourism: the official journal of International Society of Travel & Tourism Educators, ISSN 1531-3220, Vol. 10, Nº. 1, 2010, págs. 59-73
Strategic Human Resource Management in US Luxury Resorts: a Case Study
Marcia Taylor, Dori A. Finley
Journal of human resources in hospitality and tourism, ISSN 1533-2845, Vol. 8, Nº. 1, 2009, págs. 82-95
Evaluation Teaching Effectiveness in a Quantity Food Laboratory Setting
James A. Chandler, Mel Weber, Dori A. Finley, David A. Evans
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 19, Nº. 3, 2007, págs. 23-30
Evaluating teaching effectiveness in a quantity food laboratory setting: phase Three-Student Feedback
Mel Weber, James A. Chandler, Dori A. Finley
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 18, Nº. 2, 2006, págs. 28-35
Food and Beverage Management Competencies: Educator, Industry, and Student Perspectives
Esther C Okeiyi, Dori A. Finley, Rose Tindall Postel
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 6, Nº. 4, 1994, págs. 37-40
Strategies for Teaching Food-Preparation Skills to Special-Needs Students: Vocational, Non-Vocational and Hospitality Industry Implications
Rose Tindall Postel, Dori A. Finley, Diana McComber
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 3, Nº. 3, 1991, págs. 20-27
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados