InstitucionesPeriodo de publicación recogido
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Regina D. Woodall, Charles L. Colby, A. Parasuraman
Harvard Deusto Márketing y Ventas, ISSN 1133-7672, Nº. 83, 2007, págs. 24-33
Succeeding in the Big Middle through technology
Raj Sethuraman, A. Parasuraman
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 81, Nº 2, 2005, págs. 107-111
Data completeness: a key to effective net-based customer service systems
M. Kathryn Brohman, Gabriele Piccoli, A. Parasuraman, Richard T. Watson
Communications of the ACM, ISSN 0001-0782, Vol. 46, Nº 6, 2003, págs. 47-51
Daniel C. Smith, Robert B. Woodruff, Glenn B. Voss, Amy L. Ostrom, Shirley Taylor, Christian Homburg, Cheryl Nakata, Scott B. MacKenzie, Debbie MacInnis, Jagdip Singh, A. Parasuraman, Rajesh K. Chandy
Journal of the Academy of Marketing Science, ISSN 0092-0703, Vol. 31, Nº 3, 2003, págs. 312-313
Reflections on Contributing to a Discipline Through Research and Writing
A. Parasuraman
Journal of the Academy of Marketing Science, ISSN 0092-0703, Vol. 31, Nº 3, 2003, págs. 314-318
A. Parasuraman, Dhruv Grewal, Glenn B. Voss, Julie Baker
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 66, Nº 2, 2002, págs. 120-141
Marketing to and Serving Customers Through the Internet: An Overview and Research Agenda
George M. Zinkhan, A. Parasuraman
Journal of the Academy of Marketing Science, ISSN 0092-0703, Vol. 30, Nº 4, 2002, págs. 286-295
Service Quality Delivery Through Web Sites: A Critical Review of Extant Knowledge
A. Malhotra, V.A. Zeithaml, A. Parasuraman
Journal of the Academy of Marketing Science, ISSN 0092-0703, Vol. 30, Nº 4, 2002, págs. 362-375
The Roles of Price, Performance, and Expectations in Determining Satisfaction in Service Exchanges
A. Parasuraman, Glenn B. Voss
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 62, Nº 4, 1998, págs. 46-61
Listening to the Customer -The Concept of a Service-Quality Information System
Leonard L. Berry, A. Parasuraman
Sloan management review, ISSN 0019-848X, Vol. 38, Nº. 3, 1997, págs. 65-76
Reassessment of expectations as a comparison standard in measuring service quality: Implications
Valarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 58, Nº 1, 1994, págs. 111-124
Building a New Academic Field-- The Case of Services Marketing
Leonard L. Berry, A. Parasuraman
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 69, Nº 1, 1993, págs. 13-60
Research Note: More on Improving Service Quality Measurement
Valarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 69, Nº 1, 1993, págs. 140-147
Five imperatives for improving service quality
Leonard L. Berry, A. Parasuraman, Valerie A. Zeithaml
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 36, Nº. 7, 1991, págs. 423-426
Prestar un buen servicio la primera vez
Leonard L. Berry, A. Parasuraman
Gestión de unidades de información: documentos de lectura, 2004, ISBN 84-9707-452-1, págs. 134-150
Marketing de servicios: la calidad como meta
Leonard L. Berry, A. Parasuraman
Parramón Ediciones, S.A., 1993. ISBN 84-342-1863-1
Calidad total en la gestión de servicios: cómo lograr el equilibrio entre las percepciones y las expectativas de los consumidores
Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry, A. Parasuraman
Díaz de Santos, 1992. ISBN 84-7978-061-4
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