Periodo de publicación recogido
|
|
|
Com ensenyar a llegir per aprendre
Rosa María Ramírez i Palau
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 47, Nº. 475, 2012, págs. 18-19
L'anglès com a llengua vehicular a primària
Rosa María Ramírez i Palau
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 54, 2011, págs. 57-67
Llegir per parlar, parlar per llegir a l´etapa de primària
Rosa María Ramírez i Palau, Teresa Serra Santasusana
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 46, 2008 (Ejemplar dedicado a: La Biblioteca Escolar), págs. 115-125
Les matemàtiques en català, castellà i anglès
Teresa Serra Santasusana, Rosa María Ramírez i Palau, Gemma Celma
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 329, 2006 (Ejemplar dedicado a: Competències matemàtiques), págs. 42-48
Las matemáticas en inglés en el proyecto integrado de lenguas
Teresa Serra Santasusana, Rosa María Ramírez i Palau, Gemma Celma
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, ISSN 1133-9853, Nº. 42, 2006 (Ejemplar dedicado a: La geometría, una enseñanza imprescindible), págs. 111-124
Projecte integrat de llengües, aprendre en un món plural i divers
Rosa María Ramírez i Palau, Tana Serra
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 290, 2004, págs. 16-21
Especialistes i generalistes a l'escola: què en penseu?
Lluís López del Castillo, Salomó Marquès Sureda, Jesús Viñas i Cirera, Lluís Vallvé, M.A. Canals, Fina Castelltort, Dolors Olivé Vernet, Joan Soler i Amigó, Rosa María Ramírez i Palau, Inda Moragues Cornadó, Carles Vallès
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 271, 2003, págs. 22-43
Teresa Serra Santasusana, Rosa María Ramírez i Palau
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 96, 2000, págs. 44-48
Proyectos integrado de lenguas
Teresa Serra Santasusana, Rosa María Ramírez i Palau
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 87, 1999, págs. 43-46
Escriure a l'aula: una situació comunicativa
Rosa María Ramírez i Palau
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 251, 1999 (Ejemplar dedicado a: Motius per escriure), pág. 27
Rosa María Ramírez i Palau
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 241, 1998 (Ejemplar dedicado a: Poesia a l'escola), pág. 11
Bases per a la seqüenciació del continguts de la llengua oral
Juli Palou Sangrà, Rosa María Ramírez i Palau
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 5, 1995 (Ejemplar dedicado a: Construir el discurs escrit), págs. 110-118
La lengua como medio de comunicación
Artur Noguerol Rodrigo, Rosa María Ramírez i Palau
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 225, 1994, págs. 70-73
Text oral, text escrit: una actitud globalitzadora de l'àrea de llengua
Rosa María Ramírez i Palau
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 141, 1990 (Ejemplar dedicado a: El mestre. Memòries d'una quotidianitat), págs. 33-40
La gramàtica i la reforma de l'ensenyament
Rosa María Ramírez i Palau
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 140, 1989, págs. 22-26
Rosa María Ramírez i Palau, Teresa Serra Santasusana
Reviving catalan at school: Challenges and instructional approaches / coord. por Joaquim Arnau i Querol, 2013, ISBN 978-1-78309-025-9, págs. 183-197
Proyecto integrado de lenguas (3º premio)
Rosa María Ramírez i Palau, Teresa Serra Santasusana, Margarita Soto Corcoy, Gemma Celma Gasco, Eladia Contreras Ramírez, M. Pilar Fargas Soler, M. Antonia Novau Gilbert, Marta Riba Pelaghi, Neus Blasco Ejarque, Rosalía León Román, Antonia Payá Ruiz, Noemí Requena Colomina, Elisenda Vilá Passola, María Guerrero Luque, Anna M. Serra Salvat, María Teresa Villarroya Font, Magda Baqués, Blanca Cotado Galán, Anna Clariana Ortoll, Eva Maturana Gutiérrez, Lidia Jové Roda, Susana Díaz Vidal, María Luisa Abad Álvarez, Purificación Aregita Derteano, Enric Jiménez Navarro, Belén González Soriano, Núria Carrillo i Monsó, Teresa Esquirol Palau, Artur Noguerol Rodrigo, Natàlia Maldonado
Premios Nacionales de Innovación Educativa 2006, 2007, ISBN 978-84-369-4524-9, págs. 155-186
Language integrated school project
Rosa María Ramírez i Palau, Tana Serra, Margarita Soto Corcoy
CLIL in Catalonia: from theory to practice, 2006, págs. 51-56
El Proyecto Integrado de Lenguas
Teresa Serra Santasusana, Rosa María Ramírez i Palau
Metodología en la enseñanza del inglés / coord. por Juan Chasco; Joaquim Arnau i Querol (aut.), Gloria López Téllez (dir.), 2001, ISBN 84-369-3525-X, págs. 65-88
Escriure textos argumentatius per elaborar les pròpies opinions: un exemple de reflexió sobre la pràctica
Lola Ribelles Buixaderas, Rosa María Ramírez i Palau, Anna Camps
Didáctica de la lengua y la literatura para una sociedad plurilingüe del siglo XXI: IV Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura, Barcelona, 27, 28, 29 de noviembre de 1996 / coord. por Antonio Mendoza Fillola, Celia Romea Castro, Francisco José Cantero Serena, 1997, ISBN 84-475-1735-7, págs. 1013-1020
Anàlisi de pràctiques d'ensenyament de la composició escrita: experiència i innovació com a fonts de la renovació en l'ensenyament de la llengua
Juli Palou Sangrà, Rosa María Ramírez i Palau, Anna Camps
Didáctica de la lengua y la literatura para una sociedad plurilingüe del siglo XXI: IV Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura, Barcelona, 27, 28, 29 de noviembre de 1996 / coord. por Antonio Mendoza Fillola, Celia Romea Castro, Francisco José Cantero Serena, 1997, ISBN 84-475-1735-7, págs. 1069-1076
De la novel.la al teatre: teoria i pràctica d'una activitat de l'àrea de la llengua
Rosa María Ramírez i Palau
Barcelona : Edicions 62, 1988. ISBN 84-297-2807-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados