Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’autoavaluació en enginyeria: L’aplicació de l’autoavaluació en projectes del Grau d’Enginyeria Industrial com a eina d’avaluació i autoaprenentatge

  • Autores: Anna Pujol Ferran, Oscar Farrerons Vidal
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L'Ensenyament universitari ha canviat els darrers anys amb l'adaptació a l'EEES. L'avaluació també ha d'evolucionar en metodologies i estratègies. Presentem un estudi d'autoavaluació dels alumnes d'Enginyeria Industrial de l'ESEIAAT-UPC, en el que han participat 222 alumnes. S'han autoavaluat en una prova pilot a partir d'una fitxa amb 18 preguntes sobre el projecte, el treball de grup i l'assignatura. Els resultats mostren el sentit crític dels alumnes i la voluntat de millorar la docència.

    • English

      University education has changed in recent years with adaptation to the EEES. Evaluation must also evolve when it comes to methodologies, strategies and contents. We present a self-evaluation study of the students of the Degree in Industrial Engineering of ESEIAAT-UPC, in which 222 students participated. They have been self-assessed in a pilot test based on a file with 18 questions about the project, the group work and the subject. The results show the responsibility and thecritical sense.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno