Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Utilització de dispositius mòbils i l’aplicatiu kahoot per dinamitzar la resolució de casos clínics a l’aula: Dispositius mòbils per resoldre casos clínics

  • Autores: Francisco J. Pérez Cano, Àngels Franch, Margarida Castell
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      A l’assignatura de Fisiologia i Fisiopatologia II del Grau de Farmàcia (UB) es duen a terme seminaris de plantejament i resolució de casos clínics a l’aula. Durant el curs 2016-2017, amb l’objectiu de dinamitzar el procés de resolució del cas, s’han fet servir els dispositius mòbils i l’aplicatiu Kahoot. La proposta va ser àmpliament acceptada pels estudiants, que es van mostrar molt més actius i implicats en el procés de resolució del cas.

    • English

      In the subject of Physiology and Pathophysiology II of the Degree of Pharmacy (UB), seminars are used to set out and to solve clinical cases in the classroom. During the year 2016-2017, with the aim of adding dynamism to the process of solving the clinical case, the mobile devices and the Kahoot application were used. The proposal was widely accepted by students, who were much more active and got involved in the case resolution process.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno