Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Avaluació continuada d’una assignatura optativa mitjançant proves setmanals i l’aplicatiu Socrative

  • Autores: Mariona Camps Bossacoma, Francisco J. Pérez Cano, Margarida Castell
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      In order to promote continuous learning, to enhance the student's attention and participation and to get feedback of the acquired knowledge in an optional subject, weekly exams (every day of class) have been carried out using the Socrativeapplication. Their influence on the partial and final qualification of the subject has been assessed and the opinion of the students has been collected. The results show the good acceptance and repercussion of this type of experience.

    • català

      Per tal de potenciar l'aprenentatge continuat, afavorir l'atenció i participació de l'estudiant i tenir una retroacció del coneixement adquirit en una assignatura optativa, s'han portat a terme exàmens setmanals (cada dia de classe) emprant l'aplicatiu Socrative. S'ha valorat la seva influència en la qualificació parcial i final de l'assignatura i s'ha recollit l'opinió dels estudiants. Els resultats mostren la bona acceptació i repercussió d'aquest tipus d'experiència.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno