Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Relació entre els mèrits de docència, recerca i gestió del professorat i la satisfacció de l'estudiant de grau: El cas de la Universitat de Girona

Josep Llach, Frederic Marimon Viadiu

  • català

    El professor és peça clau en la qualitat de les universitats. Per tant, és necessari conèixer si la dedicació en els 3 rols del professor (docència, recerca i gestió) afecta al procés d'aprenentatge de l'estudianti, particularment, en la seva satisfacció. A partir d'una base de dades formada per 992 enquestes docents de la Universitat de Girona es mostra com no tots els rols afecten de la mateixa manera i que factors contextuals com l'experiència o la vinculació laboral també són significatius.

  • English

    The teaching staff is a key element in the quality of universities. Therefore, it is necessary to understand whether the effort deployed to the 3 roles of the teacher (teaching, research and management) affects the learning process and, particularly, on student’s satisfaction. Based on a database of 992 teaching surveys from the University of Girona, the findings show that not all roles affect student’s satisfaction and,in addition, some contextual factors are relevant.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus