Google Scholar: cites
Dificultades conceptuales y epistemológicas del profesorado en la enseñanza de los conceptos de cantidad de sustancia y de mol
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Azcona, Rafael (IB de Hondarribia (Hondarribia, País Basc))
Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada)

Data: 1999
Resum: In this work we describe the origin and evolution of the meaning of «amount of substance» and mole concepts considering the contributions made by the History of Chemistry. Moreover, we state the serious disagreement on these concepts between Chemistry teachers' present thought and the recommendations of the international scientific community. We also draw attention to the didactic implications these epistemological difficulties may have for the teaching of Chemistry.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 359-376, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21588
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n3-furio-azcona-guisasola
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4067


18 p, 531.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-06-15



   Favorit i Compartir