Google Scholar: cites
Las imágenes de digestión y excreción en los textos de primaria
Pérez de Eulate González, Lourdes (Universidad del País Vasco. Escuela Universitaria de Formación del Profesorado de Álava)
Llorente Cámara, Enrique (Universidad del País Vasco. Escuela Universitaria de Formación del Profesorado de Álava)
Andrieu, Amaya (Universidad del País Vasco. Escuela Universitaria de Formación del Profesorado de Álava)

Data: 1999
Resum: In this study we compare seven textbooks of Natural Science in four levels of elementary school. We make an analysis of digestion and excretion illustrations (pictures and labels). There is evidence that pictures have problems which can bias the understanding of those topics. Some implications for using pictures in school science have also been shown.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 2 (1999) , p. 165-168, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21571
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n2-perez-gonzalez-llorente-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4084


14 p, 372.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir