Google Scholar: cites
Dificultades en la enseñanza-aprendizaje de los problemas de física y química : II. Opiniones del profesor
Oñorbe de Torre, A. (IB Emilia Pardo Bazán)
Sánchez Jiménez, J. M. (Universidad de Alcalá. Departamento de Química Analítica, Química Física y Ingeniería Química)

Data: 1996
Resum: Analysing the ideas with which teachers and pupils confront problems in physics and chemistry. The starting point for this analysis is the compilation of difficulties and causes of failure involved in solving problems raised in a didactic investigation of the subjects. This second part -referring to the teachers- shows the relationships between difficulties faced as well as distinguishing between groups of teachers who share similar ideas about problem solving education. Finally a comparison is made between the two sections -teachers and pupils- with implications to teaching and learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Resolució de problemes ; Alumne ; Professor ; Fracàs escolar ; Preparació professional del professor ; Memòria de l'alumne ; Càlculs i operacions bàsiques ; Coneixements procedimentals
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 3 (1996) p. 251-260, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21457
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n3-onorbe-sanchez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4202


10 p, 359.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-18, darrera modificació el 2022-09-21



   Favorit i Compartir