Google Scholar: cites
Modelo de enseñanza-aprendizaje centrado en la resolución de problemas : fundamentación, presentación e implicaciones educativas
Lopes, Joaquim Bernardino (Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro. Seccáo de Física)
Costa, Nilza (Universidade de Aveiro. Seccáo Autónoma de Didáctica e Tecnologia Educativa)

Data: 1996
Resum: The present article seeks to present a Science Teaching and Learning Model Based on Problem Solving. The presentation is based on a review or related Literature. An empirical study carried out in Portugal with secondary school teachers of Physics and Chemistry also contributed do devising the model. Finally, the implications for education and further research arising from the model in question are referred to.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Resolució de problemes ; Formació de professors ; Ensenyament-aprenentatge ; Coneixement científic ; Epistemologia de la ciència ; Principi de contextualització ; Principi dels llenguatges ; Principi de creixement dels conceptes ; Principi de la problematització ; Formulació d'hipòtesis
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 1 (1996) p. 45-61, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21433
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n1-lopes-costa
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4239


18 p, 829.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-20, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir