Idoia Astigarraga Agirre, Amaia Pavón Arrizabalaga, Aitor Zuberogoitia Espilla
Ikerketa honen helburua da ezagutzea zelan – eta zein neurritan- baliatzen dituzten gazteekdigitalizazioak ekarritako ikus-entzunezko kontsumo-modu berriak, arreta berezia jarrita ikusentzunezko edukien partekatzean. Doktorego-tesi hau Mondragon Unibertsitateko kasu-azterketa da,eta galdetegia, egunerokoa eta sakoneko elkarrizketak baliatu dira. Galdetegiko emaitza kuantitatiboakdira artikulu honetan azalduko direnak. Emaitzek erakusten digutenez, ohiko telebistak jarraitzen duizaten telebistako edukiak kontsumitzeko biderik ohikoena. Bestalde, aipagarria da partekatzeakhartzen duen garrantzia, gazteen ia %68k partekatzen baititu ikus-entzunezko edukiak interneten.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados