Changing educational roles and competences during the COVID crisis : A case study from Turin, Italy
Ricucci, Roberta (Università degli Studi di Torino)
Schroot, Tanja (Università degli Studi di Torino)
Cingolani, Pietro (Università di Bologna)

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. CER-Migracions, Servei de Publicacions, 2023
Descripció: 95 pag.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Supporting migrant students through the pandemic and beyond, 2023, p. 44-56

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/274942


13 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2023-05-19, darrera modificació el 2023-07-29



   Favorit i Compartir