Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Noves eines d'aprenentatge autònom en organització d'empreses

José María Castán Farrero, Laura Guitart Tarrés, José López Parada, Paloma Miravitlles Matamoros, Ana Núñez Carballosa, Jaume Valls Pasola, Fariza Achcaoucaou Iallouchen

  • En un nou escenari on la formació canvia l’enfocament des del formador cap a l’alumne i on l’aprenentatge s’orienta de manera més autònoma i reflexiva, les noves tecnologies de la informació i comunicació (TIC) ofereixen un ampli ventall de possibilitats per desenvolupar millores en els processos formatius. Un grup de professors del Departament d’Economia i Organització d’Empreses de la Universitat de Barcelona estan treballant en el disseny i la implantació de nous recursos i materials docents innovadors, emmarcats en l’ús de les TIC, tant com a suport de la docència presencial com per recolzar-hi l’aprenentatge autònom. En aquest sentit, l’objectiu de la present comunicació és presentar l’experiència del professorat que la subscriu en l’ús de mitjans digitals i multimèdia per a l’aprenentatge de diverses assignatures de l’àrea d’Organització d’Empreses


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus