Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Valoració dels estudiants de l'aplicació d'una estratègia cap a l'aprenentatge col·laboratiu en la matèria d'avaluació psicològica

  • Autores: Silvia Font Mayolas, Montserrat Planes Pedra, María Eugenia Gras Pérez, Anna Belén Gómez
  • Localización: UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo / Universitat de Girona (aut.), 2013, ISBN 978-84-8458-417-9
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest treball es vol conèixer com els estudiants valoren l’avaluació per part dels iguals en la matèria d’Avaluació Psicològica. Es pregunta per la funcionalitat dels comentaris rebuts dels companys quant a la possible millora formal i de continguts dels propis treballs, què aporta valorar treballs dels demés i el grau d’acord en que aquesta avaluació tingués pes en la qualificació acreditativa final. Els resultats indiquen que majorment els estudiants avaluen positivament l’avaluació dels iguals i que aquesta compleix un paper formatiu. No obstant la majoria s’oposen a que tingui valor acreditatiu i alguns esmenten la poca objectivitat i les emocions negatives que genera


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno